ووکامرس یک فروشگاه ساز رایگان

این روزها دنیای طراحی وب سایت دچار تغییر و تحولات مثبتی شده و کمک کرده تا افراد زیادی بتوانند با داشتن کمترین دانش تخصصی در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی، یک وب سایت حرفه‌ای طراحی کنند. ووکامرس یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای (CMS) بسیار محبوب است که با کمک آن می‌توان صاحب یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات شد.

ووکامرس چیست؟

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بدون انجام برنامه نویسی، امکانات مورد نیاز را با استفاده از افزونه به وب سایت خود اضافه کنند. اگر شما نیز می‌خواهید با کمک وردپرس یک وب سایت فروشگاهی حرفه‌ای طراحی کنید، نیاز است تا یک افزونه فروشگاه ساز مانند ووکامرس را بر روی وردپرس خود نصب کنید.

ووکامرس یکی از بهترین و کامل‌ترین افزونه‌های فروشگاه ساز است که به کاربران وردپرس کمک می‌کند تا بتوانند به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی وب سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کنند.

توصیه می‌شود اگر صاحب یک کسب و کار نوپا و یا استارتاپ هستید، برای کاهش و صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، فروشگاه اینترنتی خود را با کمک فروشگاه ساز ووکامرس راه‌اندازی کنید. ووکامرس یک افزونه رایگان است. به همین دلیل می‌تواند به شما کمک کند تا با هزینه‌ای بسیار کم فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

فروشگاه ساز ووکامرس چه مزیت هایی دارد؟

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس دارای مزیت‌های زیادی است که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

رایگان بودن

فروشگاه ساز ووکامرس یک افزونه رایگان است که کاربران می‌توانند این افزونه را هم از طریق مخزن وردپرس و هم از طریق وب سایت وردپرس دانلود و نصب کنند. البته نیاز است به این مورد توجه داشته باشید که در برخی از موارد برای افزودن برخی از امکانات به فروشگاه اینترنتی نیاز است تا افزونه‌ها مکمل برای ووکامرس نصب کنید که ممکن است رایگان نباشند.

اما به طور کلی ووکامرس این مزیت را دارد که بتوان با کمک آن یک فروشگاه اینترنتی رایگان طراحی و راه‌اندازی کرد.

استفاده آسان

برخی از افزونه‌ها وردپرس کمی پیچیده هستند و گاهی ممکن است پس از نصب، نیاز به آموزش داشته باشند. یکی دیگر از مزیت‌های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، راه‌اندازی و استفاده آسان است. البته در صورت نیاز می‌توانید از آموزش‌های رایگانی که توسط برخی از وب سایت‌های آموزشی ارائه می‌شوند استفاده کنید.

قابلیت ساخت پروفایل برای کاربران

زمانی که کاربران به وب سایت شما برای خرید کالای مورد نظر خود مراجعه می‌کنند، نیاز است تا یک حساب کاربری شخصی داشته باشند، تا از طریق آن بتوانند خریدها خود را مدیریت کنند. افزونه فروشگاه ساز ووکامرس این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند امکان ساخت پروفایل شخصی را برای مشتریان فعال کنند.

امکان ساخت گالری تصاویر

یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای نیاز دارد تا بتواند برای تمام محصولات، گالری تصاویر مرتبط با محصولات بسازد. شما به سادگی می‌توانید با کمک فروشگاه ساز ووکامرس یک گالری حرفه‌ای از تصاویر محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

امکان اتصال به درگاه پرداخت

یکی از مزیت‌هایی که ووکامرس را تبدیل به یک فروشگاه ساز حرفه‌ای کرده است، امکان اتصال وب سایت فروشگاهی به درگاه پرداخت است. در واقع وجود درگاه پرداخت علاوه بر فراهم کردن امکان تراکنش ساده برای خریدار و فروشنده، باعث افزایش اعتبار فروشگاه اینترنتی خواهد شد.

امکان پیگیری مرسولات

با کمک فروشگاه ساز ووکامرس می‌توانید نحوه ارسال مرسولات را به مشتریان خود اعلام کنید. همچنین کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی شما می‌توانند با کمک پروفایل شخصی خود از موقعیت کالای خریداری شده مطلع شوند.

ارائه گزارش فروش

ووکامرس می‌تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید در بازه‌های زمانی مشخص میزان فروش خود را بر روی نمودار ببیند. با کمک نمودار می‌توانید تغییرات مثبتی در کسب و کار خود ایجاد کنید. به عنوان مثال فروش خود را به سمتی ببرید که مشتریان بیشتر از آن استقبال کرده‌اند.

چه طور فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می‌توانید با ما به شماره 09174332429 تماس بگیرید.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 4 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا