چند سالی است که با کمک ابزارهای مختلفی که توسط گوگل ارائه می‌شود، این امکان به وجود آماده تا بتوانید وب سایت خود را از طریق گوگل تبلیغ و به نوعی کاربران را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

تبلیغ در گوگل چگونه انجام می شود؟

تبلیغات در گوگل توسط گوگل ادز یا گوگل ادوردز Google Adwords انجام می‌شود. این ابزار قدرتمند موفق شده تا بسیاری از وب سایت‌ها با پرداخت هزینه به گوگل، بتوانند کاربران بسیار زیادی را به سمت وب سایت خود جذب کنند.

توصیه می‌شود اگر که آمار بازدید وب سایت شما پایین است و مطالب آن در دسترس کاربران نیست یا اینکه وب سایت خود را تازه راه اندازی کردید، حتما این ابزار قدرتمند گوگل را امتحان کنید.

امکانات گوگل ادز

گوگل ادز یا همان گوگل ادوردز دارای امکانات بسیار زیادی است که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

ارائه کلید واژه مناسب

مهم­ترین موردی که می­تواند باعث شود وب سایت شما نیز به صفحه نخست جستجوی گوگل راه پیدا کند، انتخاب کلید واژه مناسب است. یکی از امکاناتی که گوگل ادرز در اختیار کاربران خود قرار می­دهد تا بتوانند، رتبه وب سایت خود را افزایش دهند، ارائه کلید واژه متناسب با حیطه فعالیت است.

بررسی رقبا

گوگل ادوردز می‌تواند با بررسی دقیق رقبای شما، کمک کند تا به برخی از موارد بیشتر دقت داشته باشید. به عنوان مثال بررسی کلمات کلیدی که توسط رقبای شما استفاده شده‌اند و صفحات فرودی که توسط رقبا ارائه شده‌اند.

راه اندازی کمپین تبلیغاتی

از دیگر امکاناتی که Google ADS در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، ایجاد کمپین تبلیغاتی است. کاربران می‌توانند کمپین تبلیغاتی را با هزینه‌ای مدیریت شده، راه‌اندازی کنند. اغلب این کمپین‌ها نتیجه‌ای بسیار مثبت برای جذب کاربر به سمت وب سایت دارند.

ایجاد پنل شخصی

گوگل ادوردز این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند با ایجاد پنل شخصی، فعالیت‌های خود را کاملا تحت کنترل داشته باشند. البته دقت داشته باشید که اطلاعات مربوط به پنل کاربری گوگل ادز باید همیشه به صورت محرمانه نگهداری شوند.

ثبت تلبیغ در گوگل

تبلیغات در گوگل را می‌توان به عنوان یک فعالیت بسیار موثر در بهبود رتبه وب سایت و جذب کاربر معرفی کرد، اما کار با این ابزار قدرتمند کمی تخصصی است و ممکن است هر کسی نتواند آن را مدیریت کند، در نتیجه بهتر است تا از افراد متخصص کمک بگیرید و پشتیبانی سایت و مدیریت گوگل ادوردز را به آن بسپارید.

ما با تجربه چند ساله در این زمینه می‌توانیم کمپین شما را راه اندازی و مدیریت کنیم.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]
بالا