صفحه ساز ویژوال کامپوزر برای وردپرس

با توجه به اینکه این روزها تکنولوژی در حال پیشرفت است، دنیای طراحی سایت نیز به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده است. در گذشته طراحی وب سایت، یک کار سخت و زمانبر بود که نیاز به تخصص داشت. به عنوان مثال فردی که در زمینه طراحی سایت فعالیت داشت، نیاز بود تا با انواع زبان‌های برنامه نویسی تحت وب آشنا باشد. اما اتفاق مثبتی که این روزها طراحان وب در حال تجربه کردن آن هستند، این است که دیگر نیازی نیست که با صرف زمان و هزینه، به طراحی وب سایت بپردازند.

صفحه ساز چیست؟

این روزها طراحی وب سایت با ابزارهای بسیار ساده‌ای امکان‌پذیر است. یکی از بهترین و رایج‌ترین ابزارهای طراحی سایت، وردپرس است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس چند سالی است که به کمک طراحان سایت آماده تا بتوانند در مدت زمان بسیار کوتاهی و با کمک برخی از افزونه‌های کاربردی مانند صفحه سازها، یک وب سایت کاملاً حرفه‌ای طراحی کنند.

یکی از قدیمی‌ترین و پُرطرفدارترین افزونه‌های صفحه ساز ویژوال کامپوزر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد صفحه سازهای وردپرس اینجا کلیک کنید.

آشنایی با ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپوزر Visual Composer یک افزونه صفحه ساز است که به کاربران وردپرس کمک می‌کند تا بتوانند بدون انجام برنامه نویسی صفحات وب سایت خود را طراحی کنند. گاهی اوقات این افزونه با نام WPBakery نیز شناخته می‌شود.

ویژوال کامپوزر را می‌توان به عنوان یک صفحه ساز حرفه‌ای و کامل معرفی کرد، زیرا با کمک آن می‌توان تمام امکانات مورد نیاز را به وب سایت اضافه کرد.

همچنین این افزونه صفحه ساز محبوب می‌تواند به کاربران مبتدی کمک کند تا بتوانند با جزئیات و امکانات وردپرس بیشتر آشنا شوند.

این صفحه ساز یکی از رقیب‌های صفحه ساز المنتور است. در زمان نوشتن این مطلب، المنتور بسیار رایج‌تر از ویژوال کامپوزر بود و امکانات بسیار بیشتری دارد.

صفحه ساز ویژوال کامپوزر برای وردپرس
صفحه ساز ویژوال کامپوزر برای وردپرس

مزیت‌های ویژوال کامپوزر

این صفحه ساز دارای مزیت‌های بسیار زیادی است که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • نصب آسان
  • استفاده آسان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  • سرعت بسیار بالا
  • پشتیبانی از ابزارهای حرفه‌ای طراحی سایت
سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 3 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا