صفحه ساز دیوی برای وردپرس

در گذشته طراحی وب سایت یک فعالیت سخت و زمانبر بود، زیرا برای ساخت و راه‌اندازی یک وب سایت نیاز بود تا طراح سایت با انواع زبان‌های برنامه‌نویسی و نشانه‌گذاری از جمله php و html و css و… آشنا باشد اما این روزها طراحی سایت شکل جدید به خود گرفته است و بسیار آسان‌تر از قبل می‌توان در بازه زمانی بسیار کوتاه و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یک وب سایت کامل و حرفه‌ای راه‌اندازی کرد.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا با نصب افزونه‌های حرفه‌ای مانند صفحه سازها بتوانند امکانات مورد نظر خود را به سادگی به وب سایت خود اضافه کنند.

افزونه صفحه ساز وردپرس چیست؟

افزونه صفحه ساز وردپرس یک ابزار قدرتمند است که به کاربران وردپرس کمک می‌کند تا تنها با انجام چند کلیک و بدون اضافه کردن هیچ گونه کد و یا برنامه نویسی، صفحات وب سایت خود را به صورت حرفه‌ای طراحی کنند.

وردپرس دارای افزونه‌های صفحه ساز متعددی است که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان هستند. یکی از این صفحه سازهای وردپرسی، صفحه ساز دیوی است.

با صفحه ساز دیوی آشنا شوید

صفحه ساز دیوی Divi Page Builder مانند المنتور و ویژوال کامپوزر یکی از کاربردی‌ترین افزونه‌های صفحه ساز است که با کمک آن می‌توانید وب سایت خود را به صورت کاملا حرفه‌ای و شخصی سازی شده طراحی کنید.

با کمک دیوی می‌توانید به سادگی ابزارهای مورد نیاز خود را تنها با کشیدن و رها کردن، به صفحات وب سایت خود اضافه کنید.

افزونه صفحه ساز دیوی بیش از 40 ماژول مختلف دارد و با هر قالبی سازگار است.

دیوی نسبت به سایر صفحه سازهای وردپرس، کمتر استفاده می‌شود.

صفحه ساز دیوی برای وردپرس
صفحه ساز دیوی برای وردپرس

مزایای دیوی

صفحه ساز دیوی دارای مزیت‌هایی است که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • نصب آسان
  • رابط کاربری ساده
  • پشتیابی از ابزارهای حرفه‌ای طراحی سایت

معایب دیوی

این صفحه ساز پولی است. در نتیجه باید آن را به دلار خریداری کنید یا از سایت‌های ایرانی خریداری کنید که ممکن است مشکل امنیتی داشته باشند.

این صفحه ساز نسبت به بقیه صفحه سازها کاربر کمتری دارد پس ممکن است توسعه این صفحه ساز برای سازنده آن ارزش نداشته باشد و صفحه ساز را تعطیل کند.

این صفحه ساز توسط یک شرکت ساخته شده است پس ممکن است آن شرکت توسعه افزونه را کنار بگذارد و دیگر افزونه را آپدیت نکند.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 4 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا