صفحه ساز المنتور در وردپرس

این روزها در دنیای طراحی سایت تحولات بسیار زیادی اتفاق افتاده است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس کمک کرده تا طراحان سایت بتوانند با کمک ابزارها و افزونه‌های مختلف، در بازه زمانی بسیار کوتاه، یک وب سایت کاملاً حرفه‌ای طراحی کنند و با افزونه‌های صفحه ساز مانند المنتور، سایت خود را به سادگی تکمیل کنند.

صفحه ساز چیست؟

صفحه ساز یک افزونه کاربردی است که به کاربران وردپرس این امکان را می‌دهد تا بتوانند صفحات وب سایت خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای و مطابق با سلیقه خود طراحی کنند. یکی از مزیت‌های اصلی صفحه سازها این است که سرعت طراحی صفحات وب را افزایش می‌دهد، زیرا کاربر می‌تواند بدون انجام برنامه نویسی وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد صفحه سازهای وردپرس اینجا کلیک کنید.

صفحه ساز المنتور

یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین صفحه سازهایی که این روزها بسیار مطرح است، صفحه ساز المنتور (Elementor Website Builder) است.

المنتور یک افزونه وردپرس است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند امکانات و قابلیت‌های مورد نظر خود را به وب سایت اضافه کنند.

اگر به دنبال راهکاری برای ساخت یک وب سایت کاملا سفارشی‌سازی شده هستید، استفاده از این افزونه می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد، زیرا با داشتن ابزارهای حرفه‌ای می‌توانید وب سایت خود را با امکانات مورد نیاز خود طراحی کنید.

المنتور را می‌توانید در دو نسخه رایگان و پرو تهیه کنید. همان طور که از نامش مشخص است، نسخه پرو دارای امکانات بسیار زیادی نسبت به نسخه رایگان است که در صورت نیاز می‌توانید آن را خریداری کنید، اما برای نصب افزونه المنتور رایگان کافی است از طریق مخزن وردپرس آن را دانلود کنید یا از طریق پنل مدیریت وردپرس، آن را جستجو کنید و سپس نصب کنید.

صفحه ساز المنتور برای وردپرس
صفحه ساز المنتور برای وردپرس

صفحه ساز المنتور چه مزیت‌هایی دارد؟

این صفحه ساز وردپرسی دارای مزیت‌های زیادی است که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • رایگان بودن
  • ظاهر ساده و کاربر پسند
  • کار کردن با آن آسان است
  • دارای ابزارهای کاملاً حرفه‌ای
  • امکان ساخت صفحات سایت به صورت شخصی‌سازی شده
  • داشتن افزودنی‌های مختلف برای اضاف کردن امکانات جدید به آن

دقت داشته باشید که صفحه سازهایی مانند المنتور به شما کمک می‌کنند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی یک وب سایتی کاملاً حرفه‌ای طراحی و راه‌اندازی کنید.

المنتور چه معایبی دارد؟

هنگامی که یک صفحه می‌سازید و استایل آن را مشخص می‌کنید، برای آن یک فایل css می‌سازد. پس اگر تعداد صفحاتی که با المنتور می‌سازید زیاد باشد، ممکن است کمی سرعت لود سایت شما کم شود.

برای افزودن امکانات بیشتر به آن باید نسخه Pro را خریداری کنید یا اینکه افزودنی‌های جانبی را خریداری کنید. برخی از این افزودنی‌های جانبی توسط شرکت‌های مختلف ساخته شده است، پس ممکن است بعد از مدتی، آن شرکت توسعه افزودنی را انجام ندهد.

سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز
[تعداد امتیازها 5 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا